Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prečo pribúdajú stále nové kríže popri cestách (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

adrenalin nebo komplex menecennosti ??
taky by mne zajimalo, co je v tom, ci nekomu chybi adrenalin nebo je doma pod papucou
a na cestach si to odbourava. Podle mne by se to melo selektovat testami psychologu a posilat na crash testy misto tech umelohmotnych panaku. Oni jsou to vetsinou "hrdinove" do prvniho prusvihu, potom je to o necem jinem. Ci to otecko, kamarad, znamy vyzehli nebo skonci v base.
 

brzdite

chyba je niekde inde, to co predviedol agresor bol uz iba zjavny akt zufalstva. ak autor kazdy den jazdi MT-RK vie presne o com hovorim, staci jeden ujko kral silnic na Avii alebo pomalsi kamion a o kolizne zituacie nie je nudza. co mam odsledovane, mozno jeden zo 100 vodcov kolony odboci na odstavne parkovisko, uz sa mi stalo ze som nakrical cez okno na vodica sprievodne vozidla, pretoze za nim bola mozno 2 kilometrova kolona a jemu to akosi nedoslo.
dalsi problem su stavebnici, 50tky ktore mimo prace nezakryvaju bude cast vodicov ignorovat a potom sa stava to co napisal autor, kolona spomali/zastavi a nejaky agresor sa rozhodne obehovat.
poviem len tolko, bavime sa o cestach po ktorych sa trepeme 20 rokov po revolucii kde uz mala byt davno dialnica. a psychika idem do dediny domov a taham cez cele slovensko je rozdiel. osobne jazdim kludne, ale ked sa dostanem do kolony tecu nervy aj mne, pretoze viem, ze tam uz mala byt davno dialnica.
 
Hodnoť

 

Pre takýchto dementov pokuta nestačí, navrhoval by som okrem pokuty povinný rok v blázninci. Bez výnimiek a tým pádom bez možnosti žehlenia. Myslim, že by to pomohlo...
 
Hodnoť

 

Povinnost robit psychologicke testy.... aby nedostal kazdy s vyskou IQ rovnajucou sa cislu na znacke pred vstupom do dediny vodicak.... darmo my ostatni dodrzujeme predpisy, ked takyto dusevny mrzak dokaze v sekunde zmenit svet....
 
Hodnoť

 

najskor gulka do gumy a potom do hlavy, radsej skor nez zabije nevinnych ludi. smrt debilom
 
Hodnoť

 

ľudia neuveriteľne hazardujú, koncom mája zomreli pri jednej havárii pri Hlohovci 3 ľudia, medzi nimi asi 13 ročné dieťa. Dôvod? mladý muž predával auto, a chcel potenciálnym kupcom predviesť, čo to BMW dokáže. Nastúpili do auta aj s dieťaťom. išli medzi obcami rýchlosťou 170 (!)km za hodinu. Vyleteli zo zákruty a skočili v strome.
 

dobra

kupa
 

prirodzeny vyber

v podstate by sme mali byt radi.
 
Hodnoť

Slovenskí ľudia

sa veľmi často a najmä ako vodiči prejavujú ako skutoční idioti.Predurčujú ich k tomu vlastnosti,ktorými ako národ disponujú.Podobne je to aj s ľuďmi z okolitých štátov.Štyri roky žijem a denne najazdím približne 80 míľ v UK.Keď si spomeniem na to,ako sa jazdí na Slovensku,tak musím napísať,že veľka väčšina vodičov by tu veľmi rýchlo dojazdila,lebo ich spôsob jazdy je tu kvalifikovaný ako killing driving.Za celú dobu som tu nezažil,aby sa oproti mne vyrútil,alebo má nebezpečne prebiehal nejaký idiot.To slovenskí vodiči ako keby mali v hlave drevené piliny.Vodiči sú tu ohľaduplní,trpezliví a takisto som nezažil aby niekto vytruboval,gestikuloval,alebo sa nejako agresívne prejavoval.Briti to nemajú, na rozdiel od nás v povahe.Nepoznajú čo je to závisť,nestarajú sa do druhého čo robí.Na strane druhej sú ochotní pomôcť,ak máte šťastie a nenatrafíte na niekoho z postboľševíckej európy,tak nemusíte zamykať auto,polícia tu nikoho nebuzeruje.No skutočne je možné na ceste rozoznať vodiča zo spomínanej postboľševíckej európy.
 

Robia iba to, co sa im bezne umoznuje

preprecie. Staci ist cez BA smerom do Rakuska - na SK strane sa deju veci, ktore si tu popisal, niektori sa nevedia vmestit do koze, rychlost, ohrozovanie inych na ceste, apod - az po tu hranicu. Po prekroceni tej magickej ciary sa casto da pozorovat, ze ti isti vytecnici na druhej strane ciary nemaju problem jazdit predpisanou rychlostou a ich spravanie na ceste sa nejak obzvlast nevymyka tomu, co robia domaci. Preco? Lebo vedia, ze tam, na rozdiel od SK, sa po takych vodicoch ide a neprepecie sa im to a pokuty su mastne. Na SK vidiet policajtov s radarmi pomaly za kazdym stromom, chytajucich chudakov, co idu 100 namiesto 90 - lahke kasirovanie, ktore nema nic spolocne s posilnovanim bezpecnosti cestnej premavky - namiesto toho by stacilo, keby sa postavili za prechod pre chodcov v ktoromkolvek meste a skasirovali by asi viac a tiez poucili tych arogantnych o pravidlach. Je to v systeme.
 

Nie je to systéme!

Je to v luďoch. A národ nezmeníš, národ nevymeníš.
Aroganciu , neuctu k "tvz. papalášom" detí pijú s materským mliekom.
V žiadnej takejto diskusii nebola prevaha tých čo niečo takéto ako je -killing driving osdudzujú , alebo nedajbože ich oznámili na polícii. A polícia to zodpovedne riešila. Keď 90% občanov vykrikuje , že niekoho zabije tak to policia rieši , ale keď ten zbytok vykrikuje , že ťa zabije tak to policia odloží , že to je spôsob niekoho ako sa doma vyjadruje. A konečne , zabil ťa?
Potom je to ťažke s takou policiou , keď priestupky a trestné činy sa u nich selektuje.
Konečne ! Sú to naši synovia , vnuci , bratia bratranci a sesternice. Iných nemáme!
Sú takí ako my , doma!
 

2/3

budem hovoriť za seba. Nie raz som nahlásil nebezpečnú jazdu na 158. Príklad - dodávka ide v strednom pruhu medzi BA a TT na diaľnici asi 80-kou. Naľavo "nízkoletiace" ciele, napravo voľné. Týpek ani za svet uhnúť. Pri predbiehaní mi ukazuje fvckerfinger. Ohlásim na polícií, tá sa ma spýta, že ako čo od nich chcem aby spravili. Nechám bez komentára.

Idem po diaľnici Praha - Brno. Nejaký retard v autobuse (!!!) sa rozhodol počas piatkovej špičky v ľavom pruhu asi 80-kou, v pravom nikoho. Za ním sa vytvárala kolóna. Ak xcel človek pokračovať rýchlejšie, musel risknúť predbehnutie sprava. Zavolal som na políciu, ohlásil ŠPZ a čakal, čo sa bude diať. Do 5 min. Vidím v spaťáku policajné majáky, ako sa predierajú kolónou a odstavujú šoféra autobus ...

What da fcuk, aký to rozdiel ... !!!
 

Takých obieham sprava.

What the *****
 

Národ nezmeníš?

Mám jednu skúsenosť z jazdy s ľuďmi iného národa- išli sme na 2 autách z BA do Viedne, v prvom aute Nemci (tak dbajúci na zákony) z pobočky nemeckej firmy v BA, v druhom aute ja so šéfom (Nemcom, šoféroval). Cez Petržalku bez problémov 140, za hranicou v obciach "bez problémov" 50. Aj Nemci žijúci na SK sa rýchlo prispôsobili spôsobu jazdenia u nás, hlavne ak im nehrozili v tom období pokuty. Šéf ju dostal iba raz, keď omylom namiesto nemeckého pasu vytiahol naše povolenie k pobytu.
 

Mali ste to asi ťažké zvyknúť si,

napriek "predurčeným vlastnostiam".
 

Nemal

som problém s nejakým zvykaním si,nakoľko aj na Slovensku som jazdil "with consideration".A pretože som neoplýval typickými slovenskými povahovými vlastnosťami,rozhodol som sa ako 49 ročný vysťahovať do UK.Ľutujem len to,že som to neurobil aspoň v r.1990.Prajem úspešné dní.
 

Hodnotíte "nás", ako trpákov

a skutočných idiotov s pilinami v hlave. Logicky som s toho usúdill, že sa sebakriticky vyjadrujete
aj o sebe.
 

1/3

súhlasím s tým, že v UK sú šoféri na uplne inom leveli ako na Slovensku, mňa osobne doslova (pozitívne) šokovalo, s akou ohľaduplnosťou sa správajú voči chodcom... Žiaden problém zastaviť, počkať trpezlivo.

Nesúhlaím však s tým, žeby som nemusel zamykať auto, prípadne žeby som sa cítil bezpečne, ak by som ho nezatvoril. Sestra si kúpila v UK nejaké preúvatko, nechala ho 2 dni bez dozoru (šla dakam na víkend) a po návrate ho našla vykradnuté s rozbitými oknami. Takže záleží, kde v UK funguješ. Poznám i ja nebezpečné štvrte, predovštkým s afro - angličanmi, kde i za bieleho dňa sa človek mohol dostať do konfliktu (čo som sa aj pár krát dostal ja osobne, napríklad keď mi xceli ukradnúť motorku) ...

Nič to však nemení na fakte, že agresívnejších šoférov som našiel v celej Európe len v Albánsku a na Ukrajine. V Albánsku je to tým, že krajina bola dlho izolovaná a do 89 roku tam prakticky okrem vládnucej vrstvy nikto auto nevlastnil. Na Ukrajine je arogantná jazda výsadou novozbohatlíkov, kde im pospolitý ľud na žigulíkoch uhýba z cesty, ak vidia xenóny v spatnom zrkadle od nejakéoho bawora, alebo audinky.
 

Presne tak,

naprostý súhlas.Všetko to má výrazne dočinenie s debilnou slovenskou povahou. Bol som na cestách v Anglicku, Írsku, Nemecku, aj v USA - všade slušní ľudia. A moc by ma zaujímalo KDE sú policajti v tej drbnutej Bratislave v piatok a sobotu večer. To si nikto z kompetentných nevšimol tú víkendovú zmenu na Eldorádo cocotow?
 
Hodnoť

 

Toto nech si precitaju vsetci ti co sa rozculuju nad nejakymi, podla nich zbytocnymi, obmedzeniami rychlosti a tvrdia, ze jazdia rychlo ale bezpecne aj ked prekracuju rychlost, lebo oni vzdy presne vedia, preco je kde obmedzena rychlost a na co maju dat bacha...
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie


  1. Věra Tepličková: Vážení Pán premiér 4 955
  2. Martin Borguľa: Ceny nehnuteľností stále rastú. Riešením pre ľudí budú štátne nájomné byty 2 182
  3. Elena Antalová: Po Ficovi sa Pavol Habera pustil do Matoviča 1 561
  4. Július Kovács: Fico a Kotleba nám pripravili Vianočný darček minimálne 800 mŕtvych navrch 1 460
  5. Pavel Macko: Generálnym prokurátorom bude M. Žilinka, ktorý dôveroval Čižnárovi 1 289
  6. Věra Tepličková: Zabudol vôl, že teľaťom bol, alebo keď sa opozíciou v koalícii stáva premiér 1 107
  7. Jakub Pohle: Ako sa policajt a SISkár stretol s vybavovačom z pozadia SNS 1 031
  8. Mišo Šesták: Keď urazíte Rusa alkoholom 1 029
  9. Aleš Tvrdý: Rande pred 15 rokmi alebo dnes 505
  10. Jana Júdová: Pán Gröhling, nedajte sa, bojujte 496

Rebríčky článkov


  1. Vladimír Seman: Tiger spod Tatier cerí zuby
  2. Ján Škerko: Som abstinent. A čo teraz?
  3. Ivan Čarnogurský: AKTUÁLNE ZATÝKANIE – dôsledok NEMORÁLNYCH IDEOLOGICKÝCH SPOJENECTIEV
  4. Dušan Seberíni: Kde skladuje Matovič koronavírusy?
  5. Peter Zajac: Nerob si starosti, štát sa o teba na dôchodku (ne)postará…
  6. Miriam Studeničová: Kritika ženského odievania
  7. Jozef Legény: Koľko koronahibakušov má na svedomí premiér Matovič?
  8. Marian Vojtko: v Tescu teroristom?
  9. Ján Franz: Cintoríny v obci Dobrá voda
  10. Erik Koncz: Hunt a kráľ Štefan alebo ako súvisí vznik Uhorského kráľovstva s Hontom ?


Už ste čítali?