reklama

Sedlo pod Ostrvou II

Na Štrbskom plese som zaparkoval, keď sa začalo rozvidnievať. Myslel som si, že som iba ja taký blázon, že vyrážam tak skoro. No už v lese oproti mostíkom ma predbehla skupinka asi desiatich turistov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Slnko vyšlo, až keď som sa dostal ku Trigonu. Prvé obrázky sú tesne po východe slnka.

Ranný Spiš min
Ranný Spiš min (zdroj: Miro Jankes)

V údoliach ešte posledné kúsky hmly. Vchádzam do doliny. Slnku to ešte nejaký čas potrvá, kým sa sem dostane.
V pozadí Nízke Tatry s Kráľovou hoľou. Mám trochu lepší objektív, než posledne. Nevšimol som si pri minulých návštevách, že ju je odtiaľto vidieť.

Kráľova hoľa min
Kráľova hoľa min (zdroj: Miro Jankes)

Prvé lúče začínajú osvecovať najvyššie končiare.
Keď sa dostanem ku Popradskému plesu, neviem, kde sa mám pozerať skôr..

kompozícia na tretiny
kompozícia na tretiny (zdroj: Miro Jankes)
Popradské pleso min
Popradské pleso min (zdroj: Miro Jankes)

Podľa môjho harmonogramu by som mal byť okolo desiatej v sedle.
Stúpam hore serpentínami, fotím odušu. Kamenný chodník sa mení na občas zľadovatelý. Pred poslednými serpentínami si už nasadím na vibramky mačky. Na chodníku je súvislá vrstva snehu, ktorý sa v miestach, kde nesvieti slnko, zmenil na ľad. Predbiehajú ma turisti v kadejakej obuvi. Tenisky, vibramy. Mačky mám iba ja.

Vrchol Ostrvy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Ostrva vrchol
Ostrva vrchol (zdroj: Miro Jankes)


Chodník, po ktorom som sa sem vyštveral.

zasnežený chodník
zasnežený chodník (zdroj: Miro Jankes)


Pokračovanie magistrály na východ.

pohľad na východ
pohľad na východ (zdroj: Miro Jankes)

Dolu chata pri Popradskom plese.

chata pri Popradskom plese
chata pri Popradskom plese (zdroj: Miro Jankes)

Panoráma poskladaná zo siedmich záberov.

poskladaná panoráma
poskladaná panoráma (zdroj: Miro Jankes)

Všetky obrázky sú rozklikávacie a zobrazia sa v novom okne v lepšom rozlíšení.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu