reklama

Bociany a búrka II

Vždy mi bolo smiešne, ako sa po divácky úspešnom filme po nejakom čase natočilo pokračovanie s označením II, III... Neviem načo, keď ďalšie časti boli stále slabším odvarom toho prvého dielu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

A zrazu sa prichytím, že robím to isté. Fotím tú istú tému, ktorú som fotil pred dvomi rokmi, s rovnakým názvom.
Nie je to preto, že chcem zarobiť nejaké peniaze. Ani prvý diel mi nič nezarobil. Vyfotil som to preto, lebo sa mi to zdalo zaujímavé.
Dnes podvečer som mal trocha času. Aj keď bolo počuť v diaľke burácanie, na oblohe bolo niekoľko zaujímavo nasvietených oblakov. Výjdem kúsok za mesto. Keď sa viacej otvorí krajina, ľahšie sa robia výrezy.
No počasie sa rýchlo zhoršuje. Búrka je bližšie. Nasvietené oblaky sa stratili. Viac sa zotmelo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
búrka min
búrka min (zdroj: Miro Jankes)

V rozptýlenom svetle vystupujú detaily starého neopravovaného domu. Farby a kresba na stenách ako z rozprávky. Kým ešte neprší, urobím si desiatku obrázkov.

okná min
okná min (zdroj: Miro Jankes)
lavička min
lavička min (zdroj: Miro Jankes)

Zaujme ma aj zamurované okno, ktoré sa prediera spod mnohých farebných vrstiev.

zamurované okno min
zamurované okno min (zdroj: Miro Jankes)

Kým bude úplná tma, odfotím ešte znova mladé bociany. Dnes už sú z nich iba siluety.

hniezdo min
hniezdo min (zdroj: Miro Jankes)
Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu