reklama

Mesto bez ľudí

Asi pred desiatimi rokmi som na internete čítal rozhovor s človekom, ktorý tvrdil, že ho uniesli mimozemšťania. Ten únos prežil. Nerobili na ňom ani žiadne pokusy. Zobrali ho do ich lietajúceho stroja a ukázali mu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

celú slnečnú sústavu. Dokonca ho preniesli v čase do budúcnosti. To najzvláštnejšie, čo si z toho všetkého zapamätal bolo, že keď prelietávali ponad veľké mestá na Zemi, takmer nikde nevidel ľudí.
Spomenul som si na ten rozhovor, keď som sa včera vybral do mesta. Také prázdne ulice som ešte v Martine nevidel.

Martin min
Martin min (zdroj: Miro Jankes)

 Holubov zrazu nikto nenaháňa.

holub
holub (zdroj: Miro Jankes)

Keď nie sú ľudia, zostali po nich aspoň stopy.

amplióny
amplióny (zdroj: Miro Jankes)

Zarazilo ma, že aj miesta, kde donedávna bývali bezdomovci, sú opustené.

tanier
tanier (zdroj: Miro Jankes)

 Aspoň lastovičky, nízko lietajúce nad Turcom, ma potešili. No nedokázal som ich vyfotiť tak, aby som s tým bol spokojný. Boli rýchlejšie ako moje reakcie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
belorítky
belorítky (zdroj: Miro Jankes)

Pár obrázkov je ako tak znesiteľných, keď si sadli na drôty.

na vedení
na vedení (zdroj: Miro Jankes)

Všetky obrázky sa kliknutím zobrazia v novom okne v lepšom rozlíšení.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu