reklama

Prvý sneh, posledný motýľ

Medzi dvoma nočnými vstávam okolo obeda. Prespal som mäkké ranné svetlo. Ale slnečný deň ma vyhnal za mesto do poľa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už včera som si pozrel webkameru na chate pod Chlebom. Keby som mal voľný deň vybehol by som niekam vyššie.

z webkamery
z webkamery (zdroj: Miro Jankes)

Dnes aspoň na koniec diaľnice pri Krpeľanoch. Prejdem na druhú stranu do poľa.
Zasnežený Chleb.

Chleb zdiaľky
Chleb zdiaľky 
Cleb detail
Cleb detail (zdroj: Miro Jankes)

Aj na vrchole Stohu je slabý poprašok.

Stoh celok
Stoh celok (zdroj: Miro Jankes)
Stoh detail
Stoh detail (zdroj: Miro Jankes)

Huby rastú aj na poli.

huby min
huby min (zdroj: Miro Jankes)

A pri ceste naspäť mi zapózovala posledná tohoročná babočka pávooká.

babočka
babočka (zdroj: Miro Jankes)

Leto za nami, zima za dverami.

Všetky obrázky sú rozklikávacie.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu