reklama

Môj fotoaparát sa načisto zbláznil

Každý deň iba fotí a fotí. Vymazal som v ňom kartu, vyhádzal množstvo starých fotiek z počítača. Už to nemám kam ukladať. Začína mi to prerastať cez hlavu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Všetky obrázky vznikli dnes od tretej do šiestej popoludní. Vybral som sa najskôr do Krpelian skontrolovať bociany. Sedia na hniezde. Všetko vporiadku.

 

bocian min
bocian min (zdroj: Miro Jankes)

Pešo som potom prešiel ponad polovypustený kanál Váhu
 

kanal min
kanal min (zdroj: Miro Jankes)

až ku starému korytu. Myslel som si, že sa mi podarí na ňom vyfotiť nejaké volavky, ale voda je príliš prudká a je jej veľa. Žiadnu som nevidel. Zato všade neskutočne veľa motýľov.
 

motyl I min
motyl I min (zdroj: Miro Jankes)

Niektoré vidím po prvý raz. Mlynárikov sú stovky. Tých už ani nefotím. Iba jedného, ktorý si sadol do veľkého bieleho zvončeka.
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
zvončeky min
zvončeky min (zdroj: Miro Jankes)
mlynarik min
mlynarik min (zdroj: Miro Jankes)

Rozkvitnuté kvety a na nich motýle. Na niektoré musím chvíľu čakať, aby si sadli. Iné neodletia, ani keď sa k nim priblížim na desať centimetrov.
 

modré kvety
modré kvety (zdroj: Miro Jankes)
motyl na modrom kvete min
motyl na modrom kvete min (zdroj: Miro Jankes)
červená min
červená min (zdroj: Miro Jankes)
červeny II min
červeny II min (zdroj: Miro Jankes)

Občas sa objavia aj raritnejšie kvety
 

lalie min
lalie min (zdroj: Miro Jankes)
lalia II min
lalia II min (zdroj: Miro Jankes)

a ešte rarinejšie motýle. Tento pripomína kolibríka. Raz sme ho mali pred rokmi v meste na okenných kvetoch. No vyfotiť sa mi ho podarilo až teraz.
 

ako kolibril II min
ako kolibril II min (zdroj: Miro Jankes)
ako kolibrik III min
ako kolibrik III min (zdroj: Miro Jankes)


Vrátil som sa naspäť ku kanálu. Po hrádzi som prešiel asi kilometer.
 

odraz min
odraz min (zdroj: Miro Jankes)


V diaľke pod elektrárňou som videl odlietať dve volavky popolavé. Boli ale príliš ďaleko, aby som ich dokázal vyfotiť.
 

suché bahno min
suché bahno min (zdroj: Miro Jankes)


Zato motýľov je veľa aj tu.
 

pri vode min
pri vode min (zdroj: Miro Jankes)
čierno biely min
čierno biely min (zdroj: Miro Jankes)

Parádna prechádza.

Všetky obrázky sa dajú rozkliknúť.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  527
  •  | 
  • Páči sa:  314x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu