reklama

Kostolík v Abramovej

Prvý krát som ho videl pred rokmi na výstave fotoamatérov. Krajina okolo bola zahalená v hmle. Páčila sa mi tá atmosféra. Zistil som si, kde to je a včera podvečer som sa k nemu vybral. Obišiel som si ho dookola,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

našiel niekoľko miest, odkiaľ by bolo zaujímavé ho fotiť. Zatiahlo sa a v diaľke začína hrmieť. Otvorená krajina, nemám sa kam schovať. Prídem zajtra.

Je skoré ráno. Slnko ešte len vychádza. Chvíľu počkám.

rano min
rano min (zdroj: Miro Jankes)
kostol min
kostol min (zdroj: Miro Jankes)

V poli za kostolom som vyplašil srnu. Bežala preč ako o život.
 

srna min
srna min (zdroj: Miro Jankes)

Hmla sa pomaly približovala.
 

hmla min
hmla min (zdroj: Miro Jankes)
hmla min II
hmla min II (zdroj: Miro Jankes)

Ponáhľal som sa naspäť na kopček, aby som ho stihol vyfotiť skôr, ako ho zahalí. No stále je málo svetla. Urobil som si niekoľko obrázkov proti slnku.

v protisvetle min
v protisvetle min (zdroj: Miro Jankes)
ráno II min
ráno II min (zdroj: Miro Jankes)

Čakanie sa vyplatilo. Hmla a slnko začínajú čarovať.
 

hmla II min
hmla II min (zdroj: Miro Jankes)

Čítal som si dávnejšie rozhovor s nejakým fotografom. Hovoril, že by sme sa mali pri fotení vyhýbať foteniu slnka. Treba fotiť skôr jeho pôsobenie na krajinu. Pri tejto fotke som ho tam ale nechal. Myslím, že má svoje opodstatnenie.
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Hmla proti svetlu min
Hmla proti svetlu min (zdroj: Miro Jankes)


Nakoniec som si vyfotil aj kostol v priaznivejšom svetle, aj keď hmla až ku nemu nedorazila.
 

kostolik v lepsom svetle min
kostolik v lepsom svetle min (zdroj: Miro Jankes)

 Všetky obrázky sa kliknutím zobrazia v novom okne v lepšom rozlíšení.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu