reklama

Pukajú ľady

Obdobie domasedenia skončilo. Treba skontrolovať, čo je vonku nového. Pri jazierku v Košútoch zmizol sneh. Ľad ešte chvíľu zostane. Prešiel som sa dookola a vystrašil ma zvuk, ktorý som naposledy počul v detstve.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
zamrznué jazierko min
zamrznué jazierko min (zdroj: Miro Jankes)

obr. 1
S oteplením začali pukať ľady. Kým som na brehu, nič sa nedeje. Horšie by bolo, keby som bol niekde v strede jazera a podo mnou pár metrov studenej vody.
 

ľadové čipky min
ľadové čipky min (zdroj: Miro Jankes)

obr.2, 3, 4
Ľadové krajky

ľadové krajky II
ľadové krajky II (zdroj: Miro Jankes)
ľadové krajky III
ľadové krajky III (zdroj: Miro Jankes)


Jemná krása, ktorá s oteplením zmizne.

Obrázky sa rozkliknutím zobrazia v novom okne v lepšom rozlíšení.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  527
  •  | 
  • Páči sa:  314x

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu