reklama

Fotoprojekt Lazy - II.časť

Asi to bolo v zime. Vonku svietilo slnko. Izba bola vykúrená, ale zlá izolácia spôsobovala, že odspodu prenikal chlad. Keď horelo v sporáku, nebolo to cítiť. Objavilo sa to až vtedy, keď som zabudol dlhší čas priložiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
pečeňov stav min
pečeňov stav min (zdroj: Miro Jankes)

obr.1 Takmer úplne zamrznutý stav pri Pečeňovi. V detstve sme po takto zamrznutom potoku dokázali prejsť kilometre.

ľad min
ľad min (zdroj: Miro Jankes)

obr.2 Voda a mráz čarujú.

Niekedy sme, ráno po mrazivej noci, našli vo vedrách s čistou vodou tenkú škrupinu ľadu.
Izbou rozvoniavala čerstvo uvarená slepačia polievka so širokými domácimi rezancami.
Škoda, že som si vtedy neuvedomoval, aký som šťastný. Bol to iba taký okamih, ktorý sa mi vynoril až vtedy, keď už som to šťastie necítil. Mama zomrela, ja som mal pred sebou ešte takmer celé dva roky vojny a všetko sa zrútilo. Až vtedy som pochopil, ako som niektoré výnimočné veci bral ako samozrejmosť.

Obrázky sa dajú rozkliknúť. Zobrazia sa v novom okne v lepšom rozlíšení.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu