reklama

Dnes to nevyšlo

Ráno som si skontroloval na internete zábery z webkamier. Je nízka oblačnosť, hore svieti slnko. Som obmedzený časom, pretože idem poobede do roboty. Predsa len vybehnem na môj fotokopec, niečo pofotiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ani po hodine chôdze však hmla neustupuje.
 

hmla min
hmla min (zdroj: Miro Jankes)

Takto vysoko som ju tu ešte nezažil.

Namiesto slnka sa z nej vynoril pastier s ovcami.
 

pastier min
pastier min (zdroj: Miro Jankes)
ovce min
ovce min (zdroj: Miro Jankes)

Dostal som sa až na samý vrch. Keby som išiel ďalej, už by som iba klesal.
 

na vrchole min
na vrchole min (zdroj: Miro Jankes)


Dnes som si vybral príliš nízky kopec.

Trochu radosti mi urobil aspoň obrázok "bezfarebnej dúhy".
 

duha min
duha min (zdroj: Miro Jankes)

Je to zložené z dvoch záberov. Nezmestila sa mi celá do objektívu.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  527
  •  | 
  • Páči sa:  314x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu