reklama

Chcel by som sa naučiť fotiť

V nedeľu som bol na výstave členov fotoklubu Karola Plicku v martinskej galérii. Po jej prezretí som prišiel nato, že sú všetci lepší ako ja. Fotím už roky. Čítam si články o fotografii, pozerám videá s návodmi ako lepšie fotiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Málokedy sa mi stane, že odídem z domu bez fotoaparátu. Od januára doteraz som nafotil asi 16 000 záberov. To je priemerne 50 obrázkov za deň. Keď sú dobré svetelné podmienky, alebo som na zaujímavom mieste, dokážem za deň "nasekať" aj 300 záberov. Potom z nich v počítači vyberiem 3 - 4, za ktoré sa nehanbím. Dobrá fotka nevznikne každý deň. Niekedy je to zhoda viacerých okolností, niekedy obyčajné šťastie.
Viem, kam sa chcem dostať a tuším aj, ako sa to dá.
Toto je iba dokumentácia tej cesty.
(Všetky obrázky sa kliknutím zobrazia v novom okne v lepšom rozlíšení.)
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
votrelec min
votrelec min (zdroj: Miro Jankes)

obr.1: Votrelec

 

Odraz min
Odraz min (zdroj: Miro Jankes)

obr.2 Odraz

 

Stredoveká nadona min
Stredoveká nadona min (zdroj: Miro Jankes)

obr.3 Stredoveká Madona

 

za sklom min
za sklom min (zdroj: Miro Jankes)

obr.4 Za oknom
 

Pocukrovaná Vysoká
Pocukrovaná Vysoká (zdroj: Miro Jankes)

obr.5 Pocukrovaná Vysoká

 

Ufoni min
Ufoni min (zdroj: Miro Jankes)

obr.6 Ufóni ?

ranné hmly min
ranné hmly min (zdroj: Miro Jankes)

obr.7 Ranné hmly

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu