reklama

Ľudia

Rád fotím motýle, hory aj starú ľudovú architektúru. Najradšej by som ale fotil iba ľudí. Pretože to nie je jednoduché a tiež preto, že musím vždy prekonávať svoj vrodený ostych.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

No robiť iba cvaky - fotky bez rozmýšľania, asi nemá zmysel. Po uliciach chodí celá galéria zaujímavých ľudí. Niektorí sa vymykajú šedému priemeru svojim oblečením. Iní celým svojim životom a niektorí iba okamžitou reakciou.
Nasledujúce obrázky vznikli pred dvomi dňami. V cudzine sa mi ľahšie prekonáva moja hanblivosť. Tých ľudí už v živote asi nikdy nestretnem. Tým, že som ich vyfotil, nechcem nikoho zosmiešňovať ani hodnotiť. Všetci sú pre mňa dôležití.
 

cestujúce v čase min
cestujúce v čase min (zdroj: Miro Jankes)

obr.1 Cestujúce v čase
 

Pauzička na cigu min
Pauzička na cigu min (zdroj: Miro Jankes)

obr.2 Pauzička na cigu
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Veľké sťahovanie min
Veľké sťahovanie min (zdroj: Miro Jankes)

obr.3 Veľké sťahovanie
 

Pyžamový muž min
Pyžamový muž min (zdroj: Miro Jankes)

obr.4 Pyžamový muž

Všetky obrázky sa kliknutím zväčšia a zobrazia v novom okne.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu