reklama

Mojich päť starších kreslených vtipov

Už druhý mesiac si upratujem v digitálnom archíve. Našiel som po dlhom čase veci, o ktorých som si myslel, že sú nenávratne stratené. Kedysi mi na jednom z počítačov odišiel harddisc a ja som netušil, že som si nektoré veci z neho

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

predtým napálil na CD-čka.

Všetky obrázky sa kliknutím zväčšia.

Sánkovačka
Sánkovačka (zdroj: Miro Jankes)
veštkyňa min
veštkyňa min (zdroj: Miro Jankes)
Hermína min
Hermína min (zdroj: Miro Jankes)
kapor min
kapor min (zdroj: Miro Jankes)
ponožky min
ponožky min (zdroj: Miro Jankes)
Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu