reklama

Prvá tohoročná virtuálna výstava mojich fotiek

Nedávno som si kúpil knihu fotografa Roberta Vana: Fotka nemusí být ostrá, kde hovorí o svojom fotografickom živote.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Páčil sa mi tento kúsok: "Jestli chcete být úspěšným fotografem, můžu vám poskytnout návod. Každý den nafotografujte dvaasedmdesát snímků. Za rok jich budete mít 26 280. Předpokládám, že z tohoto množství deset bude dobrých, ze kterých můžete udelat výstavu ..."

Fotím takmer každý deň. Niekedy je to desať obrázkov, niekedy aj dvesto. Preto by som chcel tu na blogu (možno aj pravidelne) trebárs raz za štvrť roka robiť virtuálne výstavy mojich najnovších fotiek. Nemusím si prenajímať miestnosť, nemusím platiť za katalóg a určite sa nájde aj zopár ľudí, ktorí si to pozrú.
Toto je výber desiatich fotiek za obdobie od 1. januára do 4. marca 2016:
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Zamrznuté
Zamrznuté 
Cestička
Cestička 
Zmoknutá modelka
Zmoknutá modelka 
Riedka inverzia
Riedka inverzia 
Benkovská krajina
Benkovská krajina 
Aj ja štrajkujem?
Aj ja štrajkujem? 
Samé oblaky
Samé oblaky 
Maškara
Maškara 
Rodinka
Rodinka 
Smejem sa, či plačem?
Smejem sa, či plačem? 

Budem vďačný za akékoľvek komentáre a pripomienky.

Ak si chcete pozrieť videá z mojich fotiek z roku 2014 alebo 2015, stačí kliknúť na rok.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu