reklama

Rok 2013 v obrázkoch

Nemám rád ľudí, ktorí namiesto toho aby ukázali, čo za minulý rok urobili, vyťahujú výhovorky: "Bolo málo času. Museli sme chodiť do roboty. Na budúci rok to bude určite lepšie."Aj ja som chodil do roboty. Často ma to vôbec nebavilo. Počítal som hodiny do konca smeny ... Napriek tomu som sa aj ja občas utrhol a nafotil som si niečo pre seba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Napriek všetkému sľubujem: Budúci rok bude prelomový. Všetko, čo som v živote zameškal, sa pokúsim dobehnúť.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu