reklama

Veterno

Keď som mal asi osemnásť, bol som v kine na filme Horúčka sobotňašej noci. Až teraz po rokoch chápem, prečo sa hlavný hrdina tešil na víkend. Celý týždeň v robote, ale naozaj žiť začínal až v sobotu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ráno pohľad z okna - jeseň asi v polovine. Predpoveď počasia: jasno až polojasno.

Obrázok blogu

O 1 000 metrov vyšie víchrica. Dlho som nepočul, ako narážajú konáre stromov o seba.
Vŕzganie a praskanie.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Fotím teleobjektívom pohľad na Tatry.

Obrázok blogu

Suchý

Obrázok blogu

Keď zamierim objektív nižšie, objaví sa novostavaný dialničný privádzač a kontúra dialnice.

Obrázok blogu

Rozostavaná lávka medzi Kľačanmi a Nákladným nádražím sa čoskoro spojí.

Obrázok blogu

Novostavba martinskej Neografie v Priekope ako z lietadla.

Obrázok blogu

Lenže ja som o 1 000 metrov vyššie. Serpentína s napadaným lístim, silný vietor. Treba sa vrátiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu