reklama

Ľad

V Martine zamračené, pochmúrne. Iba medzi mestom a Hoľami sa udržuje pás modrého neba a pod ním kúsok nasvietenej krajiny.Skúsim sa tam pozrieť. Dlho som nikde nebol.Kedysi som rád chodieval popri potokoch od miesta, kde sa vlievali do väčšej rieky až po prameň. Proti prúdu. Dnes som si moje túlačky zopakoval.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dostal som sa na územia osvietené slnkom. Pochmúrne pozadie robilo svetlým stromom zvláštnu atmosféru.

Obrázok blogu

Ľad na potoku už na mnohých miestach začal praskať.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

V dutinách sa objavilo to, čo ma najviac zaujíma. Ľadová nádhera.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu