reklama

Polievka z čínskej kapusty

Žena zostala na nejaký čas u vnučky, preto som sa vrátil k vareniu. Ponúkam jednoduchý recept na dobrú polievku.Potrebujeme:400 g čínskej kapusty400 g paradajokjeden väčší pór2 lyžice olejamleté čierne korenielyžička soli

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Cibuľu nakrájame na väčšie kúsky

Obrázok blogu

Do hrnca dáme dve lyžičky oleja, necháme zohriať. Nasypeme cibuľu a miešame, kým nezosklovatie.

Obrázok blogu

Čínsku kapustu zbavíme nečistôt, prípadne vonkaších listov a nakrájame ju na rezance. Ja som zo skoro kilovej hlávky použil na polievku polovinu. Druhú som neskôr využil na šalát.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Očistil a nakrájal som si väčší pór.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

A tiež paradajky.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Všetko som to dal do hrnca s pripravenou cibuľou.

Obrázok blogu

Pridal som mleté čierne korenie, podlial trochou vody a dusil v uzavretom hrnci na miernom ohni asi 15 minút, kým čínska kapusta nezmäkla. V originál recepte sa píše, že treba ešte pridať zeleninový vývar a trochu mletého koriandra. Ja som nič z toho nepotreboval. Nakoniec som polievku osolil a za chvíľu sa mohla jesť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Dobrú chuť.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu