reklama

Roháče

Dva týždne som sa túlal po svete, dnes treba pozrieť známe miesta.Mal ísť so mnou kolega z roboty, s ktorým chodievam pravidelne už roky. No nevyšlo to. Škoda nevyužiť pekný deň so stabilným počasím.Vybral som sa sám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Ku plesám aj tak dnes pôjde aspoň tisícka ľudí.
Podľa počtu približovadiel na parkoviskách by to mohla byť aj pravda.

Obrázok blogu

Chcel som sa sem pozrieť hneď prvý víkend po 15. júni, kedy sa končí zimná uzávera Tatier.
No pršalo a potom som bol v Belgicku za nedávno narodenou vnučkou, tak to vyšlo až teraz.

Okolo plesa pri bývalej Tatliakovej chate

Obrázok blogu

som pomaly stúpajúcim chodníkom vyšiel až ku trom plesám.
Občas som nevedel, na ktorú stranu sa mám skôr pozrieť.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Popri chodníku rastú zaujímavé kvety.

Obrázok blogu

Jedným z tých, ktoré poznám je Horec bodkovaný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Napriek vysokému dátumu sa v žľaboch, kde nesvieti cez deň dlho slnko, udržali posledné zvyšky snehu.

Obrázok blogu

Dostal som sa šťastlivo až ku najvyššie položenému plesu.

Obrázok blogu

Od neho ešte pohľad do Spálenej doliny, kadiaľ prechádza chodník na Baníkov

Obrázok blogu

A popri vodopáde dolu. Vyfotil som ho viackrát, ale všetky obrázky boli proti slnku. Musel by som aspoň dve hodiny počkať, kým sa zmení osvetlenie.

Napriek "plechovej" oblohe bez oblakov to bol pekný výlet.

Obrázky sa rozkliknutím zväčšia.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu