reklama

Aj web design

Pôvodne som tu chcel uverejniť iný článok (s pracovným názvom Bojnice) s fotkami z nášho sobotného výletu. Výlet to bol parádny, ale fotky nemám žiadne. Bolo perfektné počasie, dobré svetlo, dostatok času.Zlyhal ľudský faktor - ja. Nenabil som si batériu a ona doslúžila práve v okamihu, keď som chcel odfotiť prvý obrázok.Nevadí. Do Bojníc sa ešte určite vrátim a to, čo som v sobotu videl iba očami, prenesiem cez obrázky aj na blog.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Hrabal som sa dnes popoludní v mojom CD archíve. Veľa www stránok, ktoré som pred rokmi robil, skončilo nedávno na internete svoj život. Server, kde boli umiestnené bezplatne, prešiel na platenú službu a všetky staršie veci, ktoré som tam mal uložené, zmizli.
Našťastie mám časť na CD-čkách.

Obrázok blogu

KOMPU som vydával skoro štyri roky. Snažil som sa v nej robiť rozhovory so zaujímavými ľuďmi. Zo začiatku to boli kamaráti, neskôr som si trúfol osloviť aj cudzích ľudí.
Webdesign ma zaujal hneď ako som prvý krát videl www stránky na internete. Čítaním zdrojových kódov som sa postupne naučil HTML jazyk. A keď sa mi podarilo napísať prvú stránku, mal som z toho radosť.
Vedel som, ako by stránky mali vyzerať, no nedokonalá znalosť HTML jazyka mi bránila v realizovaní nápadov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

 

Na obrázkoch vidno, ako sa moje schopnosti vyvýjali. Tu je ukážka titulky z jedného z posledných čísiel:

Obrázok blogu

Robil som stránky aj niekoľkým kamarátom, ale nie na všetko, čo som uverejnil na internete som hrdý.
Z tých zaujímavejších vecí sú stránky pre kamoša - amatérskeho fotografa.
Tu je náhľad obrazovky z prvej verzie:

Obrázok blogu

a tu náhľad na stránku pred ukončením jej činnosti:

Obrázok blogu

 

Kúpil som si niekoľko kníh, ktoré sa webdesignom zaoberajú. Neskôr som do stránok vkladal aj jednoduché animácie, ktoré som pracne kreslil políčko po políčku a spájal potom vo volne dostupných programoch z internetu. Tak vznikli aj nasledujúce dve animácie:    

Na internete je kopa informácií o webdesigne od tých najprimitívnejších až po také, ktorým už nestíham rozumieť. Je to oblasť, ktorej by sa dalo venovať celý život. 

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu