reklama

Jazda na slovenských cestách je ako ruská ruleta

Od stredy som začal jazdiť na svojom prvom aute. Som totálny zelenáč. Za tých pár dní som najazdil iba 133 km.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Prvé postrehy:
Išiel som do Žiliny. Oproti dlhá kolóna aút na čele s kamiónom. Zrazu sa asi spoza štvrtého auta v kolóne vyrútil šofér s galantskou ŠPZ-tkou a súbežne obiehal kolónu. Nevadilo mu, že ideme oproti. Keby som neuhol až kúsok za krajnicu, bol by zo mňa aj z neho šrot. Vôbec sa nesnažil vrátiť do kolóny. Počítal s tým, že sa mu z protismeru vyhneme.
Za nebezpečné predbiehanie by mali zobrať vodičák. Nech si potom tí kaskadéri rok dva trieskajú hlavu o múr a rozmýšľajú pri pedálovaní na bicykli, koľko životov svojím egoizmom ohrozili.
Zákonom by tiež mali zrušiť upozorňovanie o meraní rýchlosti v rádiách. Na ceste, kde sa pohybujú mobilné radary zrazu všetci idú podľa pravidiel. Predpísaná rýchlosť by sa mala dodržiavať všade a kto ju poruší, nech zaplatí pokutu. A riadne mastnú.
Ak to ide v Rakúsku, prečo to nejde u nás?

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu