reklama

Dostal som pokutu

Kupil som starú Škodovku 110. Červenú. Išiel som sa s dcérou na nej previezť do vedľajšieho mestečka. Auto som odstavil na parkovisku pri ceste vedľa radu iných aút. Po návrate z nákupov som si za stieračom našiel pokutový lístok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Stálo na ňom že mám do niekoľko dní zaplatiť pokutu 9 999 Sk.
Na lístku boli napísané aj dôvody:
- nemám na aute ŠPZ-tku
- parkujem na mieste, kde to už nie je dovolené
- tvar a farba mončiči, ktoré mám zavesené na prednom skle nezodpovedá povolenému tvaru a farbe.
Pod pokutovým lístkom som našiel ešte letáčik s vyobrazením všetkých povolených mončiči.

Našťastie som sa z toho nepríjemného sna zobudil.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu