reklama

Vonku a vnútri

Vonku. Niekoľko rokov predtým. Pred búrkou sa oblaky ešte na chvíľu roztrhli a všetko zahalil zvláštny prísvit. Bol som tu na návšteve druhý krát a do mesta som sa znovu zamiloval.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Vnútri.

Na chvíľu som zaspal. Snívalo sa mi, ako sedím večer s dcérou v starom rodičovskom dome za stolom. Poslali sme mimozemšťanom pozvánku. S termínom ich príchodu som stále nervóznejší a začínam sa báť. Dcéra sa pýta, či sa to nedá zrušiť. Odpovedám jej, že asi nie. Rozmýšľam ako zabezpečiť dvere, aby sa k nám nedostali. Strach narastá. Zobudí ma žena, že chrápem. Pomedzi žalúzie presvitá popoludňajšie slnko.

Obrázok blogu


Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu