reklama

Globálne otepľovanie a Andrej Hlinka

Snívalo sa mi: Podľa ručičiek na hodinkách bolo už ráno, Teplota vzduchu na displayi neklesla piaty deň pod 78 stupňov Celzia. Klimatizácia fungovala spoľahlivo. Vnútorný teplomer ukazoval nastavených 23. Napriek tomu som si musel obliecť skafander, pretože dnes bude treba ísť aj na povrch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Indikátor nebezpečných plynov v atmosfére - 28 percent. Bolo to o 16 viac, ako dovoľovali normy.
Hore sa už vôbec nedá žiť. Deti od malička vyrastajú v podzemných mestách.
Našťastie väčšina lokálnych vojen o pitnú vodu už ustala. Centrálne zásobovanie sa znova dostáva na úroveň pred desaťročím.

Len tak ma napadlo:

Ak sa atmosféra zohrieva a nič sa nerobí pre to, aby sa zohrievanie zastavilo, môže sa stať, že za pár rokov bude môj sen skutočnosťou?

Slovenský parlament má oveľa dôležitejšie veci na rokovaní: Včera posunul do druhého čítania zákon z pera SNS o tom, že by sa mal Andrej Hlinka stať Otcom národa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Len tak ma napadlo:

A to bude uzákoneným Otcom národa aj pre tých skoro 58 000 slovenských židov, čo sa nevrátili z koncentrákov?
A kto bude ich matkou. HSĽS? Alebo HG?

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu