reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x
reklama

cudzie perie

Viedeň - Dubaj - Soul - Dubaj - Viedeň

Miro Jankes

Viedeň - Dubaj - Soul - Dubaj - Viedeň

Najradšej by som nechal nasledujúce obrázky bez akéhokoľvek komentára. Vypovedajú samé za seba. Vybral som ich z množstva nafotených snímok zo ženinho fotoaparátu. Všetky vyfotila ona. Bola v Soule služobne z roboty. Martinské Komorné divadlo sa po druhý krát zúčastnilo Celosvetovej prehliadky národných divadiel v Južnej Kórei.

  • 25. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Obrázky z Kórey

Miro Jankes

Obrázky z Kórey

Žena sa vrátila z týždňovej služobnej cesty. Tu je niekoľko obrázkov, ktoré sa jej tam podarilo nafotiť. Leteli z Viedne do Amsterdamu a potom ďalším lietadlom z Amsterdamu bez medzipristátia až do Soulu.

  • 26. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 382x
  • 12
Výstava bonsai-ov

Miro Jankes

Výstava bonsai-ov

Bol som sa tam ráno pozrieť. Spýtal som sa, či môžem fotiť. Dve "pipky" pri pokladni povedali, že áno. Tak som fotil.Vstupné bolo dobrovoľné a peniaze použijú na detskú onkológiu.

  • 11. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 506x
  • 16
Jedna vernisáž, jedna kniha

Miro Jankes

Jedna vernisáž, jedna kniha

Do dvora, kde mala byť vernisáž výstavy Milana Hrabovského sa nedalo dostať. Prístupová cesta bola prehradená múrom z tehál.Na pozvánke bola veta: Príď pomôcť zvaliť múr.

  • 13. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Karneval v Maastrichte

Miro Jankes

Karneval v Maastrichte

Aj tento rok som sa chcel ísť pozrieť na fašiangové masky do Žiliny. Aj tento rok som na to zabudol a spomenul som si, až keď som si čítal v novinách, aké to bolo parádne.Dcéra v Maastrichte nezabudla a poslala dnešné fotky. Všetky, okrem perexu, fotila ona.

  • 14. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Martin Pročka - Fotografie

Miro Jankes

Martin Pročka - Fotografie

V stredu 5. marca 2008 sa o 17 hod. v martinskom T-klube uskutočnila vernisáž výstavy fotografií Martina Pročku.

  • 7. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu