reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x
reklama

Rozhovory

Rozhovor s výtvarníčkou Gabrielou Doľackou

Miro Jankes

Rozhovor s výtvarníčkou Gabrielou Doľackou

Od mojich stredoškolských rokov sa snažím orientovať vo výtvarnom umení. Kupoval som si už za totality výtvarné a fotografické časopisy. Predplatil som si aj celú sadu Dejín umenia od José Pijoan-a.

  • 6. apr 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 694x
  • 1
Rozhovor s Júliou Michňovou

Miro Jankes

Rozhovor s Júliou Michňovou

O pani Michňovej som sa dozvedel náhodou. Dala si u nás vytlačiť knižočku o jej susedoch a mojich rodákoch. Už len to bol dostatočný dôvod, prečo som s ňou chcel urobiť rozhovor. Čo mi prezradila, si môžete prečítať nižšie.

  • 9. nov 2013
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 817x
  • 5
Rozhovor s Antonom Šoukalom - IV časť

Miro Jankes

Rozhovor s Antonom Šoukalom - IV časť

V poslednej časti nášho rozhovoru s Antonom Šoukalom sú ukážky z jeho kresieb, obrazov a niektoré fázy z animovaných filmov.K obrázkom pripísal tieto komentáre:

  • 18. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 402x
  • 0
Rozhovor s Antonom Šoukalom - III. časť

Miro Jankes

Rozhovor s Antonom Šoukalom - III. časť

V tretej časti môjho rozhovoru s Antonom Šoukalom - amatérskym spisovateľom, maliarom a animátorom, sa venujeme politike, cestovaniu, zamestnaniam, písaniu a náboženstvu.

  • 23. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 382x
  • 0
Rozhovor s Antonom Šoukalom - II. časť

Miro Jankes

Rozhovor s Antonom Šoukalom - II. časť

Druhá časť rozhovoru s Antonom Šoukalom - amatérskym spisovateľom, maliarom a animátorom. V nej sa venujeme niektorým animovaným filmom z jeho archívu.

  • 16. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 366x
  • 0
reklama
Rozhovor s Antonom Šoukalom - I. časť

Miro Jankes

Rozhovor s Antonom Šoukalom - I. časť

Ako hovorí svojimi slovami: Som nielen amatérsky maliar, ktorý predal len jediný obraz. Som aj spisovateľ, ktorému nevyšla ani jedna kniha, aj keď som toho veľa napísal. Nielen to. Ešte navyše som celou dušou aj telom amatérsky filmár a animátor.

  • 8. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 522x
  • 0
Rozhovor s Milanom Hrabovským

Miro Jankes

Rozhovor s Milanom Hrabovským

Zaujímajú ma osudy ľudí. Hlavne tých tvorivých.Zaujíma ma, prečo žijú tak ako žijú. Či sú so svojim životom spokojní a na čo za tie roky prišli. Preto som si vybral ako prvého Milana Hrabovského. Martinského maliara. Ako štvorročný prišiel pri hre medzi vagónmi o pravú ruku. Ako sa jeho život vyvýjal od narodenia až doteraz sa môžete dozvedieť z nášho rozhovoru v jeho ateliéri:

  • 23. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 523x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu