reklama

Fotky na Fotofórum do Ružomberka

Keď som sa pred viac ako dvadsiatimi rokmi oženil, jedným zo svadobných darov, ktoré sme so ženou dostali, bol automatický fotoaparát. Začal som s ním fotiť všetky rodinné udalosti. Deti, keď sa narodili, ich prvé kroky, prvé rozbité kolená, každoročné narodeniny. Tiež naše spoločné dovolenky.Fotilo to samo. Stačilo umiestniť fotografovaného do stredu obrázka, zmačknúť spúšť a fotka bola hotová.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Keď syn vyrástol, zmyslel si, že sa prihlási na výtvarnú školu. Na grafiku ho nezobrali, ale pretože urobil talentové skúšky, ponúkli mu odbor fotografiu. Potreboval do školy kvalitnejší fotoaparát, tak sme mu kúpili klasickú zrkadlovku. Keď nefotil, občas som si ju požičal a učil som sa, ako sa ručne zaostruje, nastavuje clona a čas.Technika sa vyvíja rýchlo a dnes už fotí digitálnou zrkadlovkou. Tú si tiež občas zoberiem a tak vznikli aj tieto fotky.Prvú som doniesol do Ružomberka na výstavu ekologickej fotografie Strom.Je vo formáte 30 x 40 cm.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

 

Na obrázku ma zaujalo, ako sa farba stromu prispôsobila svojmu okoliu.Porote sa obrázok nepáčil a po čase sa mi vrátil s lístkom, že ho na výstavu nezobrali.

Teraz skúsim poslať na ďalšiu výstavu do Ružomberka – Fotofórum 2007 dve fotografie. Prvú som fotil ešte na klasický film a fotoaparátom s ručným nastavovaním. Je to minulý rok v lete pri Severnom mori v Holandsku.

Obrázok blogu

    Poslednú fotku som fotil digitálnou zrkadlovkou. Pomohlo mi svetlo stroboskopu, ktoré bolo umiestnené pod kolotočom. Vznikol tak zdvojený obraz otáčajúceho sa kolesa.

Obrázok blogu

   

Nechám na porote, či si niektorú z fotiek vyberú. Ak mi ich vrátia, nič sa nestane. Fotiť neprestanem.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu