reklama

Čo ma tejto noci máta

Nejako som sa zacyklil. Výjsť z tých sračiek. Už to trvá príliš dlho. Sedel som na nebezpečnom okraji brala, kúsok od St.Malo. Stalo sa mi to zasa po veľmi dlhom čase, že mi nesedeli svetové strany. Slnko zapadalo na mieste, kde som to vôbec nepredpokladal. Mal by tam byť podľa mojich skúseností a orientácie sever. Bol tam západ.Nakoniec som sa s tým zmieril. Nič iné sa s tým ani nedalo urobiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Stávalo sa mi to občas v pražskom rýchliku. Cestovali sme v noci. Z Martina cez Žilinu. Za Ostravou som zaspal. Keď som sa za Přerovom zobudil, išli sme opačným smerom. Trochu psycho, kým som si tú cestu neprešiel bez spánku. V Přerove sme prišli normálne do stanice. Potom vymenili lokomotívy. Zo začiatku vlaku ju presunuli na koniec. Keď sa vlak po čase rozbehol, pokračovali sme odbočkou ako keby naspäť.

Dlho som túžil bývať na brehu mora. Po videach z Fukušimy už to nechcem. Môj dom by musel stáť aspoň kilometer nad hladinou, aby som pokojne spával, že sa ku mne nedostanú cunami.
Napriek tomu mám more rád. Chvíľu vždy zariskujem a nechám sa unášať. Zabudnem na jeho divokosť. Na to, že sa môže v okamihu zmeniť na vraždiaceho netvora s neobmedzenou silou.

Zasa ma prekvapila Marina Abramovic. Už má 67 rokov. Neskutočne jej rozumiem.
Chcel by som chvíľu sedieť oproti nej a dívať sa jej do očí.

http://www.youtube.com/watch?v=sZrttwse6ls

Pre nezasvätených:
Marina urobila nedávno performance. Posadila sa do galérie na niekoľko hodín a každý návštevník si mohol sadnúť oproti nej a mohol sa dívať do je očí. Zaujímavá performance začala gradovať, keď si oproti nej sadol Ulej. Jej bývalý partner, s ktorým prežila 4 intenzívne roky.
O čom je život ?
Dôležití sú iba ľudia, ktorých máme radi. A dôležité je, aby sme im neubližovali.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu