reklama

Keď je inverzia, treba ísť niekam vysoko. Napríklad na Tlstú.

Ráno som vykukol von oknom a zistil, že je zamračené, sychravo. Včera hlásili inverziu. Preto som si zbalil fotoaparát, veci na prezlečenie, trochu jedla a pitia a vyrazil hore. Čím vyššie, tým lepšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Tlstá. Vrchol vo výške 1373 m.n.m. Dá sa na neho dostať z Gaderskej doliny.

Prekvapilo ma. že som išiel lesom takmer sám. Až skoro úplne hore ma dobehli dvaja iní turisti.
Adrenalín mi dvíhalo vedomie, že nikto nešiel so mnou a tiež, že sa môžem stretnúť s medveďmi.

Po asi hodine stúpania sa objavil zakliaty les. Všetko v ňom bolo pokryté ihličkami námrazy.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Nad ním sa už ukázali nádherné pohľady ako z lietadla. Podomnou perina z hmly, nadomnou slnko.

Obrázok blogu

Tie v protisvetle majú zvláštnu atmosféru.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu