reklama

Dvaja vtáci, jedna jar a šesť stromov

Dnes malo byť podľa predpovede zamračené. Neskôr prehánky, od 900 metrov snehové. Zasa ma oklamali. Obloha takmer bez mráčika. Slnko o hodinu nižšie. Takto skoro som v nedeľu v meste už dávno nebol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

1. Tomuto som sa asi nepáčil. Možno nemá rád fotografov.

Obrázok blogu

2. Tento mi pripomína vianočné ozdoby z detstva. Podobných sme mali asi troch.
Boli viacej farební a namiesto nôh mali plechový štipec, ktorým me ich prichytávali o vetvičky stromčeka.

Obrázok blogu

3. Podobný obrázok som videl v knihe fotografií Karola Kallaya. Bola čiernobiela. Oráčina so zasneženým Malým a Veľkým Fatranským Kriváňom a Chlebom.

Obrázok blogu

4. Rád nachádzam prirodzene rastúce stromy v prírode. Už ich nieje veľa.

Obrázok blogu
Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu