reklama

Tam, kde som v sobotu skončil,vo štvrtok som pokračoval

Vrátil som sa na Veľký Fatranský Kriváň v lepšom počasí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)
Obrázok blogu

obr. 1 Už kúsok nad Šútovom to vyzeralo oveľa lepšie ako minule. Jasná obloha, iba kde tu jemný oblak.

Obrázok blogu

obr. 2 Výstup hore mi trval skoro tri hodiny. Kriváň nebol tentokrát v hmle, ale zasa sa začali zbierať tmavé oblaky.

Obrázok blogu

obr. 3 Z úpätia Veľkého Fatranského Kriváňa však bolo vidieť kus cesty, ktorú som mal za sebou z chaty pod Chlebom do Snilovského sedla.

Obrázok blogu

obr. 4 Občas sa cez oblaky pretlačili slnečné lúče a osvietili časti hôr. Tu v pozadí Veľký Rosutec.

Obrázok blogu

obr. 5 Kúsok od neho na chvíľu nasvietený Stoh.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

obr. 6 Na druhej strane Pekelník

Obrázok blogu

obr. 7 A tu ešte dosť zasnežený Malý Fatranský Kriváň

Obrázok blogu

obr. 8 Keď som sa vrátil naspäť ku chate po Chlebom, čierne mraky začali strašiť ešte viac. Tu je Chleb, popod ktorý chcem prejsť ku Mojžišovým prameňom.

Obrázok blogu

obr. 9 Obloha začala svoje ďalšie predstavenie.

Obrázok blogu

obr.10 Dierami v oblakoch postupne nasvecovala kúsky krajiny.

Obrázok blogu

obr. 11 Občas to vyzeralo ako v čarovnej rozprávke.

Obrázok blogu

obr. 12 Cestou ma prekvapili zvyšky väčšej lavíny

Obrázok blogu

obr. 13 Niektoré vyzerali ako sochy Henryho Moora

Obrázok blogu

obr. 14 Nakoniec sa počasie na chvíľu umúdrilo a ja som sa šťastne dostal ku Mojžišovým prameňom. Teraz na jar, keď sa topí sneh, sú veľmi výdatné. Zo zeme tryská takýto silný prúd vody na viacerých miestach.
Pramene napájajú Šútovský vodopád, ku ktorému som sa dostal na konci mojej dnešnej cesty:

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

obr. 15 Šútovský vodopád - výška 38 metrov.

Miro Jankes

Miro Jankes

Bloger 
  • Počet článkov:  528
  •  | 
  • Páči sa:  320x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu